استاندار لرستان: در این فرصت اندک با انجام خدمت، مشکلات مردم را رفع کنیم .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری لرستان جلسه ویدئو کنفرانس شورای اداری استان با حضور دکتر اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور حول محور امضای تفاهم نامه تأمین زمین و ساخت سه هزار واحد مسکونی و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران برگزار شد .

استاندار لرستان در این جلسه ضمن اشاره به اینکه دکتر اوحدی از سرمایه های مدیریتی کشور هستند، گفت: پرداخت مطالبات خانواده های محترم شهدا و ایثارگران از اقدامات ارزشمندی است که توسط معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام گرفته است .

دکتر خادمی اظهار داشت: مدیریت نعمتی است برای خدمت به مردم و مدیران در نظر داشته باشند که در این فرصت کوتاه، به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کنند .

وی در ادامه بر جذب اعتبارات باقی مانده از سال ۹۸ تأکید کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به مدت اندک باقیمانده نسبت به جذب اعتبارات، طبق جدول زمانبندی عمل کنند .

استاندار لرستان تصریح کرد: دستگاه های اجرایی که موفق به جذب اعتبارات نشوند از سرجمع بودجه آنها کاسته و در جاهای دیگری که استان نیاز دارد هزینه خواهد شد .

دکتر خادمی لزوم تسریع در مبادله موافقت نامه ها را خواستار شد و گفت: در بحث اوراق، به غیر از موضوعات مرتبط با سیل، سایر موارد در زمینه طرح های استان تعیین تکلیف شده‌است .

وی با اشاره به طرح ابلاغی دولت در رابطه با فروش بخشی از اموال مازاد برای تأمین کسری بودجه دوایر دولتی، بیان داشت: درآمد حاصل از اجرای این طرح، به خود دستگاه اجرایی تعلق خواهد گرفت و در صورت لزوم استانداری به موضوع ورود می کند .

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: معاونت عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مکلف به تقسیم بندی دستگاه های اجرایی برای عملیاتی کردن طرح مذکور در سریعترین زمان ممکن می باشند .

دکتر خادمی ابراز امیدواری کرد، طرح مسکن ایثارگران در استان با حضور دکتر اوحدی به خوبی اجرایی شود و سایر امتیازات مربوط به خانواده های شهدا و ایثارگران به آنان تعلق گیرد .


در پایان جلسه امروز تفاهم‌نامه اجرایی ساخت ۳ هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگران استان با حضور دکتر اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و دکتر خادمی استاندار لرستان به امضا رسید .

b_300_0_16777215_00_images_photo_2020-08-14_16-34-50.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید